Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55413
Nhan đề: | Quy trình vận dụng dạy học vi mô trong rèn luyện kĩ năng dạy học cho sinh viên ngành Sư phạm Sinh học |
Tác giả: | Phan, Đức Duy Trương, Thị Thanh Mai |
Từ khoá: | Microteaching Teaching skills Teaching ability |
Năm xuất bản: | 2018 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Giáo dục;Số 441 .- Tr.58-62 |
Tóm tắt: | Microteaching is the programmed teaching approach, in which the process of practicing teaching skills is divided into parts to carry out and get experiences through visual media, associated with positive feedback from participants. In this paper, we introduce results of a study to determine the system of teaching skills that can be practiced by microteaching and the process of practicing teaching skills by microteaching. The process was applied not only in the general training process but also in the self-training process of students and of junior teachers in order to form and develop teaching skills, by that the teaching ability will be improved and the professional capacity will be perfect. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/55413 |
ISSN: | 2354-0753 |
Bộ sưu tập: | Giáo dục |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.04 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.15.10.117 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.