Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/67059
Nhan đề: The impact of factors constituting competitiveness of the retail banking service in Vietnam
Tác giả: Nguyen, Hoang Long
Luu, Thi Thuy Dung
Từ khoá: Competitiveness
Retail banking service
Commercial banks
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol. 07, No. 04 .- P.3-12
Tóm tắt: This study aims to clarify the impact of the constituent factors on the competitiveness of retail banking services of Vietnamese commercial banks from the customer's point of view. The hypothesis in this study is that competitiveness of retail banking services is positively related to the following factors: service quality, service fees, distribution channel, promotion activities, and brand. Data were collected through a survey of 370 individual customers who have been using retail banking services in major cities in Vietnam - Hanoi, Da Nang and Ho Chi Minh City. The research results show that the factors which have the most impact on competitiveness of retail banking service in Vietnam are: service fees, promotion activities, distribution channel, service quality and brand.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/67059
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
160.63 kBAdobe PDF
Your IP: 18.119.163.238


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.