Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/67087
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần, Quang Huy | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-26T07:43:04Z | - |
dc.date.available | 2021-10-26T07:43:04Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 1859-0985 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/67087 | - |
dc.description.abstract | In Vietnam, many teachers and students of English agree that listening is an essential skill that helps English as a Foreign Language (EFL) students to improve their general background knowledge as well as the other three language skills (reading, speaking, and writing). The situation in the Academy for Journalism and Communication (AJC) where I work is that, when all EFL students should be able to read well in English, yet the data I have obtained from my observation as well as from previous conversations with other teachers and ex-students and current students show that the students lack motivation to listen in their target language (i.e. English), and their listening skill performance is quite low. | vi_VN |
dc.language.iso | vi | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Vietnamese Studies;Số 01(219) .- Tr.88-95 | - |
dc.subject | Songs | vi_VN |
dc.subject | Motivate students | vi_VN |
dc.subject | ETE listening classes | vi_VN |
dc.title | Using songs to motivate students in ETE listening classes* | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Vietnamese studies |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 1.12 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.3 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.