Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/67087
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorTrần, Quang Huy-
dc.date.accessioned2021-10-26T07:43:04Z-
dc.date.available2021-10-26T07:43:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn1859-0985-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/67087-
dc.description.abstractIn Vietnam, many teachers and students of English agree that listening is an essential skill that helps English as a Foreign Language (EFL) students to improve their general background knowledge as well as the other three language skills (reading, speaking, and writing). The situation in the Academy for Journalism and Communication (AJC) where I work is that, when all EFL students should be able to read well in English, yet the data I have obtained from my observation as well as from previous conversations with other teachers and ex-students and current students show that the students lack motivation to listen in their target language (i.e. English), and their listening skill performance is quite low.vi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.relation.ispartofseriesVietnamese Studies;Số 01(219) .- Tr.88-95-
dc.subjectSongsvi_VN
dc.subjectMotivate studentsvi_VN
dc.subjectETE listening classesvi_VN
dc.titleUsing songs to motivate students in ETE listening classes*vi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Vietnamese studies

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.12 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.3


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.