Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68857
Nhan đề: | Learner – content interaction in an online English language learning course in Vietnam |
Tác giả: | Pham, Ngoc Thach Tran, Minh Thanh |
Từ khoá: | Online language learning Interaction Content Average grade Test score |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | HNUE Journal of sicence;Vol. 65, Iss.12 .- P.13-28 |
Tóm tắt: | Interaction plays a critical role in both traditional and online learning processes. For online learners of English, interaction with course content is especially vital because it provides them with necessary knowledge in language competence and contributes to success of online learning. This paper presents the findings of a study about learner-content interaction in an online English learning course implemented at a university in Vietnam. The study findings reveal that the learners’ online time-on-task, average grades and test scores decreased as the units went. There was a correlation among these three variables, but the online learning grades and tests did not predict offline study results. The study recommends a stronger integration between online and offline learning (blended) for overall success in language learning. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68857 |
ISSN: | 2354-1075 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.66 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.141.192.174 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.