Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68858Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
| Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Nguy, Thuy Trang | - |
| dc.date.accessioned | 2021-11-22T06:54:36Z | - |
| dc.date.available | 2021-11-22T06:54:36Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.issn | 2354-1075 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68858 | - |
| dc.description.abstract | The research has used empirical methods to evaluate the impact of English teaching methods on learning behaviours of non-language majored students at National Economics University. The study carried out an experiment with the selection of two research groups: the experimental group and the control group who learn Basic English module 1 by two different teaching methods. The research results reveal that the experimental group being taught by positive methods has more positive learning behaviours than the control group. | vi_VN |
| dc.language.iso | en | vi_VN |
| dc.relation.ispartofseries | HNUE Journal of science;Vol. 65, Iss.12 .- P.29-36 | - |
| dc.subject | English teaching methods | vi_VN |
| dc.subject | Learning behaviors | vi_VN |
| dc.subject | Non-English majored students | vi_VN |
| dc.title | The effects of teaching methods on English learning behaviours of Non-English majored students at National Economics University | vi_VN |
| dc.type | Article | vi_VN |
| Bộ sưu tập: | Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội | |
Các tập tin trong tài liệu này:
| Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
|---|---|---|---|---|
| _file_ Giới hạn truy cập | 1.69 MB | Adobe PDF | ||
| Your IP: 216.73.216.11 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.