Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68859
Nhan đề: | English-majored students’ perspectives on the factors boosting learner autonomy development |
Tác giả: | Tran, Quoc Thao Vo, Quoc Dai |
Từ khoá: | English majors Factor Student Higher education Learner autonomy |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | HNUE Journal of science;Vol. 65, Iss.12 .- P.37-45 |
Tóm tắt: | This paper presents the findings of a qualitative study exploring students’ perspectives on the factors boosting learner autonomy (LA) development. This study involved 393 English-majored students from a Ho Chi Minh City based higher education institution in answering open-ended questionnaires. The content analysis approach was used to analyze the qualitative data. The findings revealed that three major factors, viz. teacher-related factors, school-related factors and parental factors were believed to positively affect students’ LA emergence. However, research participants reckoned that teacher-related factors had a major role in boosting students’ LA development while school-related factors and parental factors played contributing roles in shaping students’ LA. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68859 |
ISSN: | 2354-1075 |
Bộ sưu tập: | Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 2.26 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.144.2.48 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.