Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68859
Nhan đề: English-majored students’ perspectives on the factors boosting learner autonomy development
Tác giả: Tran, Quoc Thao
Vo, Quoc Dai
Từ khoá: English majors
Factor
Student
Higher education
Learner autonomy
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: HNUE Journal of science;Vol. 65, Iss.12 .- P.37-45
Tóm tắt: This paper presents the findings of a qualitative study exploring students’ perspectives on the factors boosting learner autonomy (LA) development. This study involved 393 English-majored students from a Ho Chi Minh City based higher education institution in answering open-ended questionnaires. The content analysis approach was used to analyze the qualitative data. The findings revealed that three major factors, viz. teacher-related factors, school-related factors and parental factors were believed to positively affect students’ LA emergence. However, research participants reckoned that teacher-related factors had a major role in boosting students’ LA development while school-related factors and parental factors played contributing roles in shaping students’ LA.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68859
ISSN: 2354-1075
Bộ sưu tập: Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.26 MBAdobe PDF
Your IP: 3.21.105.46


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.