Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68995
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Pham, Thi Ben | - |
dc.contributor.author | Pham, Thi Hang | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T09:06:30Z | - |
dc.date.available | 2021-11-24T09:06:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2354-1075 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68995 | - |
dc.description.abstract | Acquisition of children’s speech has been conducted for a long time, across languages, and by different research designs and measurement protocols. Cross-sectional is one of the most popular research designs in studying children’s speech acquisition. This paper reviews 33 studies including 29 international and four Vietnamese studies of children’s speech acquisition to describe similarities as well as differences and limitations of measurement protocols used in the studies. Children’s speech acquisition measurement protocol comprised different components including participant recruitment, instruments, procedure, examiners, recording, reliability, analysis, and reporting. These components need to be critically considered when studying children’s speech acquisition. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | HNUE Journal of science;Vol. 65, Iss.12 .- P.119-128 | - |
dc.subject | Assessment protocol | vi_VN |
dc.subject | Cross-sectional design | vi_VN |
dc.subject | Children | vi_VN |
dc.subject | Speech acquisition | vi_VN |
dc.title | Assessment protocols in studying children’s speech acquisition | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 2.56 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.135.224.139 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.