Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68998
Nhan đề: A quantitative research of parenting style to preschool children
Tác giả: Tran, Thi Tham
Từ khoá: Conjunction
Error
Halliday and Hassan (1976)
Surface strategy Taxonomy
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: HNUE Journal of science;Vol. 65, Iss.12 .- P.148-154
Tóm tắt: This study adopted a mixed method integrating corpus techniques and error analysis to investigate Vietnamese EFL learners’ use of conjunction in English writing. The participants were ten-graders of a Hanoi-based high school. The results showed that additive and causal conjunctions were the most frequently used types, and the students encountered challenges mostly in using adversative and causal conjunctions. Besides, omission and misformation are the most common types of errors in the learners’ use of conjunction. Both interference from first language and intra-lingual factors were found to be the sources of the learners’ errors. Finally, several implications for teaching and learning conjunctions in Vietnamese high school context were drawn.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68998
ISSN: 2354-1075
Bộ sưu tập: Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.62 MBAdobe PDF
Your IP: 3.137.175.166


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.