Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68999| Nhan đề: | Studying the math self-learning capacity of high school students |
| Tác giả: | Nguyen, Van Quyen |
| Từ khoá: | Seft-study capacity 21st century skills |
| Năm xuất bản: | 2020 |
| Tùng thư/Số báo cáo: | HNUE Journal of science;Vol. 65, Iss.12 .- P.155-164 |
| Tóm tắt: | Regarding to learning in general and learning Math in particular, self-study ability is an important factor to promote effective learning. Objectives of the study, to build a framework of Math self-study capacity of high school students. Research methods, theoretical research through previous studies on competence, and students' mathematical self-study; based on the results of my proven practice research. Research results, proposing a framework of Math self-study ability of high school students including 6 basic competencies, including: Math cognitive competence; Capacity to observe situations; Mathematical connection competence; Capacity to solve problems; Ability to use effective self-study strategies and methods; Ability to self-assess learning results. At the end of the study, I provide some suggestions for developing components students' Math self-study capacity, then improve the quality of Math learning of high school students in the future. |
| Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/68999 |
| ISSN: | 2354-1075 |
| Bộ sưu tập: | Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội |
Các tập tin trong tài liệu này:
| Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
|---|---|---|---|---|
| _file_ Giới hạn truy cập | 2.44 MB | Adobe PDF | ||
| Your IP: 216.73.216.181 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.