Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/69008
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorDunne, John D.-
dc.date.accessioned2021-11-25T01:22:52Z-
dc.date.available2021-11-25T01:22:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0031-8221-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/69008-
dc.description.abstractI would like to thank Kris McDaniel for his reply. In my original response to McDaniel I say that, given his interpretation of the distinction between conventional and ultimate truth (in Abhidharma metaphysics), we would no longer be able to employ certain powerful arguments in favor of the thesis that persons are merely conventionally existent, and it would turn out that the thesis that persons are merely conventionally existent doesn't have some of the important implications that proponents of that thesis generally take it to have. McDaniel offers a reply to both of these concerns. In the remainder of this rejoinder I will say a bit about his reply.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesPhilosophy East & West;Vol.70, No.03 .- P.571-593-
dc.subjectBuddhist epistemologyvi_VN
dc.subjectSpecial featurevi_VN
dc.subjectConceptualityvi_VN
dc.titleSpecial feature: conceptuality and non-conceptuality in buddhist epistemologyvi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Philosophy East and West

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.44 MBAdobe PDF
Your IP: 3.147.71.207


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.