Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70586
Nhan đề: | The effectiveness of a TOEICc preparation course on Non- English majored students’ toeic scores at a University in Vietnam |
Tác giả: | Pham, Nga Thi Tuyet Ha, Trong Quang Truong, Tram Minh Nhat |
Từ khoá: | TOEIC scores Non-English majored students Effectiveness TOEIC preparation courses |
Năm xuất bản: | 2019 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành pố Hồ Chí Minh;Số 37B - Tr.90-97 |
Tóm tắt: | This study aims to examine whether non-English, majored students/ TOEIC scores are improved after participating in a TOEIC preparation course. Another purpose is to understand possible reasons affecting the scores. To accomplish the two purposes of the study, students’ TOEIC scores before and after a TOEIC preparation course in a natural classroom setting were analyzed using paired-samples t-test. Focus group discussions were used to understand reasons that led to changes in scores. Findings suggest that students’ TOEIC scores were not improved when they finished the course. The study students’ perceptions of their effort, background knowledge, motivation, limited instructional time and a change in selected answer choices appeared to negatively affect their achievements. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70586 |
ISSN: | 2525-2267 |
Bộ sưu tập: | Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.65 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.149.237.89 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.