Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70591
Nhan đề: | University- Age learners’ preferences for foreign language motivational strategies |
Tác giả: | Nguyen, Truong Sa |
Từ khoá: | Language learning motivations Learning experience Situated motivation Motivational strategies |
Năm xuất bản: | 2019 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành pố Hồ Chí Minh;Số 37B - Tr.135-147 |
Tóm tắt: | In adopting motivation definition as a process of continuous interaction between learner and context the purpose of the study was to seek in-depth insights into motivation of students of English as a foreign language in relation to teachers’ in-class motivational Strategies and how learning proficiency and experience affect their preferences. Cohort of this study was 90 freshman-year and 90 senior-year students in a bachelor in English language program in Vietnam. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70591 |
ISSN: | 2525-2267 |
Bộ sưu tập: | Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 5.68 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.117.137.252 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.