Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70591| Nhan đề: | University- Age learners’ preferences for foreign language motivational strategies |
| Tác giả: | Nguyen, Truong Sa |
| Từ khoá: | Language learning motivations Learning experience Situated motivation Motivational strategies |
| Năm xuất bản: | 2019 |
| Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành pố Hồ Chí Minh;Số 37B - Tr.135-147 |
| Tóm tắt: | In adopting motivation definition as a process of continuous interaction between learner and context the purpose of the study was to seek in-depth insights into motivation of students of English as a foreign language in relation to teachers’ in-class motivational Strategies and how learning proficiency and experience affect their preferences. Cohort of this study was 90 freshman-year and 90 senior-year students in a bachelor in English language program in Vietnam. |
| Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70591 |
| ISSN: | 2525-2267 |
| Bộ sưu tập: | Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh |
Các tập tin trong tài liệu này:
| Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
|---|---|---|---|---|
| _file_ Giới hạn truy cập | 5.68 MB | Adobe PDF | ||
| Your IP: 216.73.216.2 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.