Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70591
Nhan đề: University- Age learners’ preferences for foreign language motivational strategies
Tác giả: Nguyen, Truong Sa
Từ khoá: Language learning motivations
Learning experience
Situated motivation
Motivational strategies
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành pố Hồ Chí Minh;Số 37B - Tr.135-147
Tóm tắt: In adopting motivation definition as a process of continuous interaction between learner and context the purpose of the study was to seek in-depth insights into motivation of students of English as a foreign language in relation to teachers’ in-class motivational Strategies and how learning proficiency and experience affect their preferences. Cohort of this study was 90 freshman-year and 90 senior-year students in a bachelor in English language program in Vietnam.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70591
ISSN: 2525-2267
Bộ sưu tập: Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.68 MBAdobe PDF
Your IP: 18.117.137.252


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.