Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70593
Nhan đề: | The vietnamese educational context and university teachers’ sense of self - Efficacy in teaching English as a foreign language |
Tác giả: | Phan, Nga Thi Tuyet Hoang, Le Thi Tuyet Hoang, Thi Phong Linh |
Từ khoá: | Teachers’ self-efficacy Vietnam EFL Qualitative Context |
Năm xuất bản: | 2019 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành pố Hồ Chí Minh;Số 37B - Tr.148-158 |
Tóm tắt: | The study examined how the Vietnamese educational context affected the self-efficacy in teaching English as a Foreign. Language (EFT) of a group of university teachers. It adopted a qualitative approach, using focus group discussions, individual interviews, observation and journaling as researching tools. Data were gathered from eight teachers who taught EFL at a technical university in the South of Vietnam. Findings suggest that a number of factors mediated the teachers' beliefs in their ability to leach effectively, including student engagement, working conditions, the status of EFL, the dominance of the Grammar Translation Method in teaching English, and teachers’ perceptions of their pedagogical knowledge. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70593 |
ISSN: | 2525-2267 |
Bộ sưu tập: | Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 5.45 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.223.172.191 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.