Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70599
Nhan đề: Service quality, price, customer satisfaction and customer loyalty: A study of convenience stores in Ho Chi Minh city
Tác giả: Dam, Tri Cuong
Nguyen, Thanh Long
Từ khoá: Customer loyalty
Customer satisfaction
Convenience store
Price
service quality
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành pố Hồ Chí Minh;Số 37C - Tr.25-35
Tóm tắt: This study aims to examine the relationship between the service quality, price, customer satisfaction and customer loyalty for the convenience stores in Ho Chi Minh City. These relationships were tested with a sample of 358 customers at convenience stores in Ho Chi Minh City. By using the partial least squared structural equation modeling (PLS-SEM) with Smart PLS software for data analysis. The finding showed that service quality has a significant positive effect on both of customer satisfaction and customer loyalty. The finding of this paper also showed that price has a significant positive effect on both of customer satisfaction and customer loyalty. The finding also showed that customer satisfaction has a significant positive effect on customer loyalty. Front the above results, the study offers implications for managers and directions for future research.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70599
ISSN: 2525-2267
Bộ sưu tập: Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
4.3 MBAdobe PDF
Your IP: 3.144.9.172


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.