Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71239
Nhan đề: Promoting learners’autonomy: To what extent do students practice autonomous activities for their learning
Tác giả: Tran, Kieu My An
Từ khoá: learning autonomy
Awareness
Learners
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh;Số 43B - Tr.133-144
Tóm tắt: Learner autonomy plays a vital role in the success of language education. The specific purpose of this study is to investigate the views English majored first year students regarding the students‟ awareness of the importance of learner autonomy as well as the practice of autonomous activities inside and outside the classroom at Faculty of Foreign Languages ( FFL) of Industrial University of Ho Chi Minh City ( IUH). This study was conducted with two instruments: questionnaire and interview. The questionnaires were completed to elicit responses from 100 participants who were English majored freshmen at FFL.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71239
ISSN: 2525-2267
Bộ sưu tập: Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.68 MBAdobe PDF
Your IP: 3.17.75.27


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.