Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71263
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Li, Huijun | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-24T03:32:32Z | - |
dc.date.available | 2021-12-24T03:32:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 0882-0945 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71263 | - |
dc.description.abstract | Chinese Madonna from the collection of the field museum of natural history, Chicago, is a physical evidence demonstrating religious and artistic exchanges between China and the west. From the perspective of iconography and based on Dr. Berthold Laufer's early studies, this article intends to figure out the relationship between this painting and sains populi Romani in Santa Maria Maggiore, Rome, its original painter, creation time, and actual theme. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Buddhist – Christian Studies;Vol. 40 .- P.345-368 | - |
dc.subject | Madonna | vi_VN |
dc.subject | Guanyin | vi_VN |
dc.subject | Christianity | vi_VN |
dc.subject | Buddhism | vi_VN |
dc.subject | Cultural exchanges | vi_VN |
dc.title | When gnanyin encounters Madonna: Rethinking on Chinese Madonna from the field museum of natural history, Chicago | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Buddhist Christian studies |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 4.6 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.3 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.