Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71353
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorMaclellan, Nic-
dc.date.accessioned2021-12-27T06:59:47Z-
dc.date.available2021-12-27T06:59:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1043-898X-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71353-
dc.description.abstractAround the Pacific, advertising agencies had a boom year in 2019 as governments rebranded their support for the Pacific Islands. Australia is “stepping up” and New Zealand “resetting” their Pacific policies. The United States launched its “Pacific pledge,” while Indonesia announced a “Pacific elevation.” China and Taiwan jousted for diplomatic support, offering “South-South” solidarity.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesThe Cantemporary Pacific;Vol.32, No.02 .- P.523-619-
dc.subjectInternational issuesvi_VN
dc.subjectEventsvi_VN
dc.subjectReviewvi_VN
dc.titleThe region in review: International issues and events, 2019vi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: The contemporary Pacific

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
24.5 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.6


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.