Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71544
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Weinstein, John B. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-28T08:56:37Z | - |
dc.date.available | 2021-12-28T08:56:37Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 0742-5457 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71544 | - |
dc.description.abstract | Xing Fan begins Staging Revolution: Artistry and Aesthetics in Model Beijing Opera during the Cultural Revolution with a performance anecdote. She recounts the night in 2001 when she saw The Red Lantern, among the most famous of the ten model jingju, performed at the Yisu Grand Theatre in Xi’an. (Though the term jingju has often been translated into English as Peking Opera or Beijing Opera, Fan joins the growing number of scholars who choose to call it jingju.) | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Asian theatre Journal;Vol. 37, No. 01 .- P.267-270 | - |
dc.subject | China | vi_VN |
dc.title | China | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Asian theatre journal |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 1 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.52 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.