Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71549
Nhan đề: | Performing Kamishibai: an emerging new literacy for a global audience |
Tác giả: | Sinara, Cooper |
Từ khoá: | Performing Kamishibai Emerging new literacy Global audience |
Năm xuất bản: | 2020 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Asian theatre Journal;Vol. 37, No. 01 .- P.287-290 |
Tóm tắt: | The case studies focusing on students who have been labeled with learning difficulties in the traditional school system are particularly inspiring. McGowan reveals how these students often flourish when introduced to the new forms of communication provided by kamishibai. Several of the students discuss how drawing is often relegated to nonwork times of the school day and is often discouraged even during free time. The project elevated the status of drawing in the classroom; that shift opened pathways for students who learn and create visually. The examples of these students speak to the change in educational discourse and study towards individualized learning: not every student learns in the same way. McGowan’s study supports this concept, and demonstrates how kamishibai provides multiple pathways for learning in the classroom. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/71549 |
ISSN: | 0742-5457 |
Bộ sưu tập: | Asian theatre journal |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 946.34 kB | Adobe PDF | ||
Your IP: 18.216.48.1 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.