Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/73430
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DC | Giá trị | Ngôn ngữ |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tran, Dinh Hieu | - |
dc.contributor.author | Tran, Huu Bang | - |
dc.contributor.author | Nguyen, Hong Giang | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T01:58:12Z | - |
dc.date.available | 2022-02-07T01:58:12Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2734-9888 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/73430 | - |
dc.description.abstract | The problem of accidentally charging the land and rocks on the highways along the hills or mountains is one of the dangers affecting traffic when passing these roads. In recent years, along with the development of science and technology in talus construction. It has been limited to charge the landslide in these roads. However, constructing these taluses depends on soil, land conditions, rainfall, and run off that is deployed suitable construction method. Therefore, this study investigates the methodologies of talus construction for the Keelung expressway in Taiwan. These methodologies can be applied for topographic expressways in Vietnam in general and the Mekong Delta in particular. | vi_VN |
dc.language.iso | en | vi_VN |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Xây dựng Việt Nam;Số 641 .- Tr.259-262 | - |
dc.subject | Anti-slip talus | vi_VN |
dc.subject | Landslide | vi_VN |
dc.subject | Expressway | vi_VN |
dc.subject | Taiwan | vi_VN |
dc.title | Anti-slip talus for roads, in the case of the keelung-bitou expressway in taiwan | vi_VN |
dc.type | Article | vi_VN |
Bộ sưu tập: | Xây dựng |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 1.57 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 216.73.216.10 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.