Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/73450
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorPhan, Anh Tu-
dc.contributor.authorHo, Nguyen Thao-
dc.date.accessioned2022-02-07T02:16:18Z-
dc.date.available2022-02-07T02:16:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn0868-3808-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/73450-
dc.description.abstractThe paper aims to study the impact of internationalization on sales growth of manufacturing enterprises in Bulgaria during the 2019-2020 Covid-19 period. Building upon the resource-based view theory and a survey data collected from 237 enterprises in Bulgaria, the results show that internationalization negatively impacts on sales growth of manutacturing enterprises in Bulgaria during the 2019-2020 Covid-19 period together vvith disruption duration. In contrast, government support is positively related to sales growth. The implications of this study aim to promote internationalization activities of enterprises in Bulgaria in Covid-19 period.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế Châu Á-Thái Bình Dương;Số 598 .- Tr.112-114-
dc.subjectCovid-19 pandemicvi_VN
dc.subjectManufacturing enterpricesvi_VN
dc.subjectBulgariavi_VN
dc.subjectSales growthvi_VN
dc.subjectInternationalizationvi_VN
dc.titleThe impact of internationalization, Covid-19 pandemic, government support on sales growth of manufacturing enterprices in Bulgaria during the 2019-2020vi_VN
dc.typeArticlevi_VN
Bộ sưu tập: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.05 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.