Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/75255
Nhan đề: The factors affecting the brand equity of Dong Thap University - Research based on students
Tác giả: Nguyen, Giac Tri
Tran, Ngoc My
Dang, Quang Vang
Từ khoá: Association
Awareness
Brand equity
Loyalty
Perceived quality
Student - based brand equity
University branding
Năm xuất bản: 2021
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp;Tập 10, Số 06 .- Tr.29-39
Tóm tắt: The research investigates the factors affecting Dong Thap University brand equity based on students' view through four factors, namely Brand awareness, Brand association, Perceived quality and Brand loyalty. The study uses primary data by surveying students studying at Dong Thap University and 300 responses collected by using questionnaire through convenience sampling (non-probability sampling). Data were analyzed to obtain descriptive statistics, cronbach alpha, and other analyses (i.e. exploratory Factor Analysis, estimation and regression testing). Result shows that the four factors in consideration affected the brand equity of Dong Thap University, followed by other factors. Thus, this brand equity is not only affected by student perceptions, but also by training services. Accordingly, the research highlights practical implications and suggestive direction for administrative staffs to build the brand equity of Dong Thap University.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/75255
ISSN: 0866-7675
Bộ sưu tập: Khoa học ĐH Đồng Tháp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.11 MBAdobe PDF
Your IP: 3.128.78.107


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.