Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/7577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Thị Phương Dung-
dc.contributor.authorĐoàn, Phương Thắm-
dc.date.accessioned2019-03-07T01:43:49Z-
dc.date.available2019-03-07T01:43:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issnB1510295-
dc.identifier.urihttp://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/7577-
dc.description133 trvi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi_VN
dc.titleNghiên cứu tác động của thông tin truyền miệng đến hình ảnh và danh tiếng thương hiệu trường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.21 MBAdobe PDF
Your IP: 3.137.186.178


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.