Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/79734
Nhan đề: Autonomy in foreign language learning: BA non-major students' autonomous behaviors
Tác giả: Tran, Thi Thu Thuy
Từ khoá: BA non-major students
Autonomous behaviors
Autonomy
Foreign language
Năm xuất bản: 2021
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Kinh tế Châu Á-Thái Bình Dương;Số 603 .- Tr.77-79
Tóm tắt: The autonomy in foreign language learning has exposed its important role for many years. This study investigated the autonomy level in relationship of 373 non - major students in B1-level English classroom in Banking Academy through their actual behaviors. The data of the study was quantitatively analyzed in SPSS version 20. Basing on the descriptive analysis, factor analysis and Pearson correlation analysis, the results revealed that there were remarkable correlations between relating to autonomous activities.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/79734
ISSN: 0868-3808
Bộ sưu tập: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.5 MBAdobe PDF
Your IP: 3.144.242.235


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.