Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86547
Nhan đề: The influence of informational sources on the TikTok platform on customers' intention to purchase garments online in Can Tho City, VietNam.
Tác giả: Luu, Tien Thuan
Tran, Thi Quynh Nhu
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế chất lượng cao
Năm xuất bản: 2022
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: "The influence of informational sources on the TikTok platform on customers' intention to purchase garments online in Can Tho City" is to study the interaction of information sources in the online shopping industry on the TikTok platform. In addition, TikTok is a medium for promoting products and online shopping combination marketing, as well as how these factors affect online garment purchase intentions.
Mô tả: 74 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86547
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.76 MBAdobe PDF
Your IP: 3.145.179.79


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.