Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86558
Nhan đề: Effects of anti-consumption lifestyle on Can tho university students’ attitude and purchase intention towards sharing economy services: moderating effect of privacy risk
Tác giả: Le, Khuong Ninh
Nguyen, Ai Minh Trang
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế chất lượng cao
Năm xuất bản: 2022
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: The effects of different types of anti-consumption lifestyle on Attitude and Purchase Intention of Can Tho University students towards sharing economy services with the moderating effect of factor Privacy risk, then suggesting some implications for marketers to improve business strategies specialized for people with anti-consumption lifestyle.
Mô tả: 86 tr
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86558
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.29 MBAdobe PDF
Your IP: 18.119.135.231


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.