Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86558
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorLe, Khuong Ninh-
dc.contributor.authorNguyen, Ai Minh Trang-
dc.date.accessioned2023-03-23T01:08:11Z-
dc.date.available2023-03-23T01:08:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherB1810754-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86558-
dc.description86 trvi_VN
dc.description.abstractThe effects of different types of anti-consumption lifestyle on Attitude and Purchase Intention of Can Tho University students towards sharing economy services with the moderating effect of factor Privacy risk, then suggesting some implications for marketers to improve business strategies specialized for people with anti-consumption lifestyle.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectKinh doanh quốc tế chất lượng caovi_VN
dc.titleEffects of anti-consumption lifestyle on Can tho university students’ attitude and purchase intention towards sharing economy services: moderating effect of privacy riskvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
2.29 MBAdobe PDF
Your IP: 3.135.224.139


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.