Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86598
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorNguyen, Thu Nha Trang-
dc.contributor.authorNguyen, Hai Dang-
dc.date.accessioned2023-03-23T07:39:10Z-
dc.date.available2023-03-23T07:39:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherB1805460-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86598-
dc.description71 trvi_VN
dc.description.abstractFactors that directly influence the online shopping behavior of Generation Z in Can Tho City because of its high population density, large shopping demand, and internet usage high. Therefore, this thesis identifies several factors affecting the online shopping intention of Generation Z consumers. Based on the result, suggestions for state management agencies and businesses to participate in this activity.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectKinh doanh quốc tế chất lượng caovi_VN
dc.titleFactors affecting online shopping intention of gen Z consumers in Can Tho cityvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
976.66 kBAdobe PDF
Your IP: 3.144.134.101


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.