Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/87818
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorLê, Hữu Lý-
dc.contributor.authorTrần, Tẩu Nam-
dc.date.accessioned2023-06-09T03:10:46Z-
dc.date.available2023-06-09T03:10:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/87818-
dc.description.abstractThis study aims to investigate CTU English majored students’ perceptions and challenges in conducting research. There are 113 participants, who are all English majored students and 7 students volunteered to participate interview in the study. The mixed- method is used in this thesis. There is a questionnaire with 28 items for collecting quantitative data and interviews for collecting qualitative data. The results show that English majored students have to deal with some difficulties in framing a research problem, planning a research study, and conducting research. Besides that, this study also finds that students also have some motivations to do their studies and can get some beneficial effects throughout the research process.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.subjectSư phạm Tiếng Anhvi_VN
dc.titleAN INVESTIGATION INTO CTU ENGLISH MAJORED STUDENTS’ PERCEPTION AND CHALLENGES IN CONDUCTING RESEARCHvi_VN
Bộ sưu tập: Khoa Ngoại ngữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
762.98 kBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.129


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.