Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/88543
Nhan đề: DISCOURSE PATTERNS IN VIETNAMESE ENGLISH-MAJORED STUDENTS’ CORPORA
Tác giả: Ngô, Thị Trang Thảo
Châu, Cao Khiết
Từ khoá: Sư phạm Tiếng Anh
Năm xuất bản: 2019
Tóm tắt: It is assumed that, after four years of university, Vietnamese English-majored students of can communicate effectively and effortlessly in English. However, in reality, Vietnamese English-majored students often do not succeed in making spontaneous conversations with English speaking people from other countries. In spontaneous communication situations, although their language skills are capable of creating simple conversations, Vietnamese students of English still make a wide variety of mistakes because of various reasons ranging from lack of confidence and cultural understanding to lack of communication strategies such as vocabulary replacement, confirmation, clarification, and the ability to maintain the topic. This research aims to determine the common conversation breakdowns of Vietnamese English-majored students and how English-majored students dealt or should have dealt with communication breakdowns in terms of discourse analysis.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/88543
Bộ sưu tập: Khoa Ngoại ngữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
680.71 kBAdobe PDF
Your IP: 3.145.37.211


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.