Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/88920
Nhan đề: An Investigation Into The Efl Students’ Questioning Habits And Obstacles Keeping Them From Asking Questions In English Classes For English-Majored Students At Can Tho University
Tác giả: Lưu, Bích Ngọc
Trần, Quốc Toàn
Từ khoá: Ngôn ngữ Anh
Năm xuất bản: 2022
Tóm tắt: Questioning in class is recognised as playing a key role in students’ learning process; therefore, this study was conducted to investigate English-major learners’ perspectives of how frequently they asked questions in classes and the factors that affected their questioning habits. The survey attracted 161 participants majoring in English studies at Can Tho University. Data were collected using a five-point Likert scale questionnaire and then analyzed quantitatively in percentage to clarify and answer two research questions. In particular, the research showed that 66,5% of English-majored students stated that they sometimes made questions in class internal-related obstacles and external-related obstacles were observed and analyzed as factors influencing students’ questioning habits.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/88920
Bộ sưu tập: Khoa Ngoại ngữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.82 MBAdobe PDF
Your IP: 3.137.200.150


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.