Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/90405
Nhan đề: | Students’ perceptions of the values of the literary courses in the English Studies (Highquality program) |
Tác giả: | Nguyễn, Hải Quân Lê, Trương Thiên Trang |
Từ khoá: | Ngôn ngữ Anh |
Năm xuất bản: | 2023 |
Tóm tắt: | This thesis is carried out to examine students' perceptions of the values of literary courses that are included in the English Studies program (High-quality program). The study employed both quantitative and qualitative data, collected from 100 third-year student participants, majoring English Studies (High-quality program). A questionnaire developed on the basis of existing literature relevant to the topic, the stated information in the program curricula and syllabi in combination with interview data conducted with two lecturers of literary courses in the program. The results reveal that from the students’ perception, literary courses play a significant role in the English Studies Program. Moreover, in order to approach the courses more efficiently, creative methods including drama, movie making, movie watching, gala shows, and so on, should be organized more frequently in conjunction with the traditional way of lecturing. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/90405 |
Bộ sưu tập: | Khoa Ngoại ngữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 1.29 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.136.234.44 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.