Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/90995
Nhan đề: Vietnamese EFL learners' perceptions of factors influencing their learner autonomy in learning English as a Foreign Language
Tác giả: Nguyễn, Anh Thi
Nguyễn, Hoàng Mỹ
Từ khoá: Ngôn ngữ Anh
Năm xuất bản: 2023
Tóm tắt: The current study aims to investigate Vietnamese EFL learners’ perceptions of factors influencing their learner autonomy (LA) in learning English as a Foreign Language (EFL). This quantitative study employed a questionnaire as the sole instrument for data collection with the voluntary participation of 117 English-majored undergraduates at a university in the Mekong Delta, Vietnam. The results showed that students generally showed a strong agreement on the idea that their LA is influenced by a certain number of factors related to voluntariness, learner choice and flexibility in changing study options, peer support, willingness, and capacity. The results of this study can hopefully elucidate influential elements to LA and offer multidimensional insights and ideas in developing LA. Also, possible reccomendations for potential further research directions pertaining to the field of LA are also addressed.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/90995
Bộ sưu tập: Khoa Ngoại ngữ

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
751.95 kBAdobe PDF
Your IP: 18.226.28.97


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.