Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/94768
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.advisorLâm, Nhựt Khang-
dc.contributor.authorLiêu, Phúc Mai-
dc.date.accessioned2024-01-12T00:50:44Z-
dc.date.available2024-01-12T00:50:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherB1809371-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/94768-
dc.description51 Trvi_VN
dc.description.abstractCurrently, in Vietnam, applications primarily concentrate on linking users with dining establishments and food delivery services. Although there is a plethora of food related content available on platforms such as Instagram, Tik Tok, and Pinterest, these platforms are not tailored specifically to gourmands. The culinary social network was developed to fulfill the desire to collect and exchange dining experiences. By scrutinizing how users currently locate where and what to eat while examining social networksforwhat they offer their users, this thesis proposes a food social network website that enhances user experience with cuisine by emphasizing discovery, tracking, and sharing capabilities. In the future iterations of this system will incorporate additional featuresaimed at enhancing communal eating experiences.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherTrường Đại Học Cần Thơvi_VN
dc.subjectCÔNG NGHỆ THÔNG TIN - CHẤT LƯỢNG CAOvi_VN
dc.titleBUILDING A FOOD SOCIAL NETWORKvi_VN
dc.title.alternativeXÂY DỰNG MẠNG XÃ HỘI ẨM THỰCvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Bộ sưu tập: Trường Công nghệ Thông tin & Truyền thông

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.93 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.52


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.