Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/95649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThái, Văn Đại-
dc.contributor.authorLê, Thị Ngọc Trâm-
dc.date.accessioned2024-01-29T09:04:22Z-
dc.date.available2024-01-29T09:04:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherB2010128-
dc.identifier.urihttps://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/95649-
dc.description103 trvi_VN
dc.description.abstractCác yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sắm của khách hàng tại siêu thị Co.opmart Vĩnh Longvi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectMarketingvi_VN
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sắm của khách hàng tại siêu thị Co.opmart Vĩnh Longvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
1.37 MBAdobe PDF
Your IP: 3.16.76.166


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.