Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/95949
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến giá trị tài sản thương hiệu bánh Pía Tân Huê Viên dựa theo khía cạnh khách hàng
Authors: Cao, Minh Tuấn
Nguyễn, Ngọc Anh Khoa
Keywords: Kinh doanh quốc tế
Issue Date: 2023
Publisher: Trường Đại học Cần Thơ
Abstract: Đánh giá các yếu tố ảnh hưởng đến tài sản thương hiệu bánh pía Tân Huê Viên dựa theo khía cạnh khách hàng.
Description: 88 tr
URI: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/95949
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.77 MBAdobe PDF
Your IP: 52.15.111.109


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.