Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/96777
Nhan đề: Investigate the influence of motivations on purchase decision for second-hand clothes online of consumers: a case of generation Z in Can Tho city
Tác giả: Luu, Tien Thuan
Nguyen, Gia Bao Duy
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2023
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Investigate what motivations affect purchase decision for second-hand clothes online of Generation Z in Can Tho City. From the results of that influence, the author takes it as a basis to propose management implications and recommendations to encourage and improve decisions when buying second-hand clothes for Generation Z in Can Tho city
Mô tả: 94 p
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/96777
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.91 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.