Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97104
Nhan đề: Analyzing customer relationship management at Viet Nam maritime commercial joint stock bank – Can Tho branch – Ninh Kieu transaction office
Tác giả: Vo, Van Dut
Huynh, Minh Quan
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2023
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Analyze the customer relationship management strategies employed by MSB Ninh Kiều Branch during the specified period, focusing on aspects such as customer interactions, engagement, and overall customer relationship management practices. The primary goal is to assess the effectiveness of these strategies, identify areas for improvement, and provide recommendations to enhance the branch's customer management ramework, thereby fostering customer loyalty and ensuring future growth and sustainability.
Mô tả: 53 p
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97104
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
1.75 MBAdobe PDF
Your IP: 216.73.216.119


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.