Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97127
Nhan đề: Determinants affecting online reviews credibility and its impact on consumers' purchase decisions on Shopee e-commerce platform in Can Tho city: A case of fashion products
Tác giả: Tran, Thu Huong
Bui, Hoang Lam Vi
Từ khoá: Kinh doanh quốc tế CLC
Năm xuất bản: 2023
Nhà xuất bản: Trường Đại học Cần Thơ
Tóm tắt: Investigate the determinants of online review credibility and their impact on consumers' purchase decision in the context of e-commerce platforms, with a specific focus on fashion products, for enhancing the utilization of online reviews as a word-of-mouth marketing tool for online fashion retailers on the Shopee platform in Can Tho, Vietnam
Mô tả: 93 p
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97127
Bộ sưu tập: Trường Kinh tế

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.41 MBAdobe PDF
Your IP: 18.218.94.236


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.