Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97637
Nhan đề: Constructing models for training, career practice for students in early teacher training between training institutions and kindling schools
Tác giả: Duong, Huy Can
Le, Hong Cam Tu
Từ khoá: Construction
Practice
Profession
Preschool teachers
Năm xuất bản: 2023
Tùng thư/Số báo cáo: Dong Thap University Journal of science;Vol. 12, No.03 .- P.03-08
Tóm tắt: Developing professional capacity for students in Early Childhood Education is a core factor contributing to improving the quality of preschool teacher training of pedagogical institutions. Practical activities, professional training to develop professional capacity for preschool teacher students should be carried out according to plans, organized closely and scientifically in pedagogical institutions and well-coordinated with preschools. The article presents measures to build a model of linkage between these two coordinators in the formation and development of professional capacity for students to meet the professional standards of preschool teachers and social needs on reforming early childhood education.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97637
ISSN: 0866-7675
Bộ sưu tập: Khoa học ĐH Đồng Tháp

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
3.02 MBAdobe PDF
Your IP: 3.144.119.149


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.