Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97637
Nhan đề: | Constructing models for training, career practice for students in early teacher training between training institutions and kindling schools |
Tác giả: | Duong, Huy Can Le, Hong Cam Tu |
Từ khoá: | Construction Practice Profession Preschool teachers |
Năm xuất bản: | 2023 |
Tùng thư/Số báo cáo: | Dong Thap University Journal of science;Vol. 12, No.03 .- P.03-08 |
Tóm tắt: | Developing professional capacity for students in Early Childhood Education is a core factor contributing to improving the quality of preschool teacher training of pedagogical institutions. Practical activities, professional training to develop professional capacity for preschool teacher students should be carried out according to plans, organized closely and scientifically in pedagogical institutions and well-coordinated with preschools. The article presents measures to build a model of linkage between these two coordinators in the formation and development of professional capacity for students to meet the professional standards of preschool teachers and social needs on reforming early childhood education. |
Định danh: | https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/97637 |
ISSN: | 0866-7675 |
Bộ sưu tập: | Khoa học ĐH Đồng Tháp |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
_file_ Giới hạn truy cập | 3.02 MB | Adobe PDF | ||
Your IP: 3.144.119.149 |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.