Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Ngôn ngữ
English
Tiếng Việt
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
LRC
Digital repo
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
CTU LRC Digital Repository
Browsing by Author Dương, Hữu Tòng
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 64
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2017
A Survey of Students’ Ability of Identifying Errors in Wrong Solutions for the Mathematical Problems Related to the Monotonicity of Functions
Dương, Hữu Tòng
;
Nguyễn, Phú Lộc
;
Nguyễn, Hoàng Xinh
;
Huỳnh, Ngọc Tới
;
Lê, Thái Bảo Thiên Trung
2017
A Survey of the Errors of Students in Grades 10 and 12 When Using Vieta’s Formulas to Solve the Associated Mathematical Problems
Dương, Hữu Tòng
;
Hà, Hoàng Quốc Thi
;
Bùi, Phương Uyên
;
Nguyễn, Thị Lài
2024
Bồi dưỡng năng lực giao tiếp toán học cho học sinh lớp 2 thông qua dạy học yếu tố thống kê và xác suất
Dương, Hữu Tòng
;
Nguyễn, Thị Diễm Ngân
2024
Bồi dưỡng năng lực giao tiếp và hợp tác cho học sinh lớp 4 thông qua chủ đề phân số
Dương, Hữu Tòng
;
Ngô, Mỹ Kim Hoàng
2024
Bồi dưỡng tư duy sáng tạo cho học sinh lớp 2 thông qua dạy học giải bài tập môn toán
Dương, Hữu Tòng
;
Nguyễn, Diễm Phương Vy
2019
Dạy học Hình học lớp 4 thông qua Hoạt động trải nghiệm
Dương, Hữu Tòng
;
Nguyễn, Huỳnh Dung
2019
Dạy học thông qua trải nghiệm trường hợp dạy học phân số ở lớp 4
Dương, Hữu Tòng
;
Nguyễn, Vũ Thanh Tâm
2018
Dạy học tích hợp trong môn Toán lớp 5
Dương, Hữu Tòng
;
Trần, Thị Thanh Tú
2016
Different Solutions to a Mathematical Problem: A Case Study of Calculus 12
Nguyễn, Phú Lộc
;
Dương, Hữu Tòng
;
Huỳnh, Hữu Đào Vũ
2018
Giải thích sai lầm của học sinh theo “Hợp đồng dạy học”: Trường hợp tìm hiểu phương trình đường thẳng trong mặt phẳng
Dương, Hữu Tòng
;
Võ, Huỳnh Hưng
;
Lương, Việt Hưng
;
Vương, Thị Xuân Mai
;
Trần, Trung Nhiệm
;
Lê, Mộng Tuyền
;
Phan, Thị Mỹ Xuân
;
Trần, Thị Ý
2017
Identifying the concept “fraction” of primary school students: The investigation in Vietnam
Nguyễn, Phú Lộc
;
Dương, Hữu Tòng
;
Phan, Thai Chau
2017
Making an Educational Game to Teach Primary School Students the Meaning of Natural Numbers
Dương, Hữu Tòng
2018
Một số biện pháp khắc phục những sai lầm khi giải toán dạng “Tìm hai số khi biết tổng và tỉ số của hai số đó”
Dương, Hữu Tòng
;
Sơn, Thị Tuyết Nhung
2024
Phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh lớp 3 qua dạy học giải toán có lời văn chủ đề phép nhân với các số tự nhiên
Dương, Hữu Tòng
;
Trần, Thị Mỹ Kiều
2020
Phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh lớp 4 khi dạy học chủ đề phân số
Dương, Hữu Tòng
;
Phạm, Thị Thúy Hạnh
2022
Phát triển năng lực giao tiếp toán học cho học sinh trong dạy học toán 2
Dương, Hữu Tòng
;
Phạm, Thị Thanh Hằng
2024
Phát triển năng lực giải quyết vấn đề cho học sinh lớp 3 thông qua dạy học số và phép tính
Dương, Hữu Tòng
;
Lê, Thị Cẩm Tú
2020
Phát triển năng lực giải quyết vấn đề cho học sinh lớp 3: Trường hợp dạy chủ đề diện tích
Dương, Hữu Tòng
;
Phan, Thị Yến
2024
Phát triển năng lực mô hình hoá Toán học cho học sinh lớp 4 thông qua dạy học chủ đề đo lường
Dương, Hữu Tòng
;
Huỳnh, Tấn Lộc
2022
Phát triển năng lực mô hình hoá toán học cho học sinh lớp 5 trong dạy học hình học
Dương, Hữu Tòng
;
Kiên, Thị Hồng Huệ