Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/16991
Title: Omni-Channel & marketing thời công nghệ 4.0
Authors: Hồ, Thị Hải Thùy
Keywords: Omni-Channel
Marketing
Công nghiệp 4.0
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Tạp chí Vietnam Logistics Review;Số 128 .- Tr.52-54
Abstract: Cùng với sự phát triển của thời đại công nghiệp 4.0, thuật ngữ marketing 4.0 ra đời, với nhiều hoạt động marketing mới, ứng dụng các công nghệ hiện đại, am hiểu người tiêu dùng tốt hơn trước, để từ đó nâng cao sự hài lòng của khách hàng.
URI: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/16991
ISSN: 2354-0796
Appears in Collections:Vietnam Logistics review

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_2.31 MBAdobe PDFView/Open
Your IP: 3.85.63.190


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.