Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/21655
Title: Phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua hàng qua Facebook của sinh viên trường Đại học Cần Thơ
Authors: Trương, Chí Tiến
Văn, Bích Nhơn
Keywords: Quản trị kinh doanh
Issue Date: 2019
Publisher: Trường Đại học Cần Thơ
Abstract: Nghiên cứu và phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua hàng qua Facebook của sinh viên Đại học Cần Thơ.
Description: 77 tr
URI: http://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/21655
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
1.56 MBAdobe PDF
Your IP: 44.192.53.34


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.