Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/49039
Title: Phân tích các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên địa bàn Tri Tôn – An Giang
Authors: Trần, Ái Kết
Néang, Sóc Dươnn
Keywords: Quản trị kinh doanh
Issue Date: 2020
Publisher: Trường Đại học Cần Thơ
Abstract: Xác định các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên địa bàn Tri Tôn - An Giang.
Description: 104 tr
URI: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/49039
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
2.14 MBAdobe PDF
Your IP: 3.145.206.169


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.