Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/74355
Title: Nghiên cứu mức độ hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ siêu thị Coopmart Bạc Liêu
Authors: Ong, Quốc Cường
Huỳnh, Hồng Hân
Keywords: Quản trị kinh doanh
Issue Date: 2021
Publisher: Trường Đại học Cần Thơ
Abstract: Nghiên cứu mức độ hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ siêu thị Coopmart Bạc Liêu
Description: 73 tr
URI: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/74355
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
1.13 MBAdobe PDF
Your IP: 18.188.152.162


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.