Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/7832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNgô, Mỹ Trân-
dc.contributor.authorTrần, Thị Kim Ngân-
dc.date.accessioned2019-03-13T08:17:53Z-
dc.date.available2019-03-13T08:17:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issnB1502387-
dc.identifier.urihttp://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/7832-
dc.description75 trvi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi_VN
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua điện thoại thông minh thương hiệu SAMSUNG của sinh viên Khoa Kinh tế Trường Đại học Cần Thơvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDF
Your IP: 18.206.12.31


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.