Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/29677
Nhan đề: Distribution models in the supply chain
Tác giả: Tran, Thi Thu Huong
Từ khoá: Distribution models
Supply chain
Năm xuất bản: 2020
Tùng thư/Số báo cáo: Vietnam Logistics Review;№ 153 .- Page.59-61
Tóm tắt: In the supply chain, distribution is the major driver of the chain’s overall profitability because it directly affects costs and customer experience. There are two issues to consider when desiging a distribution model from the manufacture to the final customer, which are: whether the product is delivered to the place that the customer requests or the custormer comes to buy the product from a distributor; or whether the product is distributed through intermediaries? Based on the combination of the options for these two issues, there will be 6 following distribution models.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/29677
ISSN: 2354-0796
Bộ sưu tập: Vietnam Logistics review

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
949.88 kBAdobe PDF
Your IP: 3.19.27.178


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.