Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/65625
Nhan đề: A Study on Factors Affecting Perceived Customer Values of Facebook-based Retailers in Hanoi
Tác giả: Pham, Minh Dat
Bui, Thi Thu
Nguyen, Thi Quynh Trang
Từ khoá: Perceived valuable consumers
Facebook-based retailers
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Journal of Trade Science;Vol. 07 No. 03 .- P.3-14
Tóm tắt: This study aims to identify factors that address whole customer value as shopping at small online retailers on Facebook. Results which are accredited by multiple –choice survey data of 250 con-sumers show that the practical research model consists of 5 independent variables with 20 observed meas-ures and 5 observations for dependent variables about Customer Perceived values of Facebook-based retailers in Hanoi in the order of contribution: Quality of online retail services, Online word of mouth cam-paign, Perceived Usefulness; Perceived Ease of use and Perceived Risks.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/65625
ISSN: 1859-3666
Bộ sưu tập: Khoa học Thương mại (Journal of Trade science)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
165.55 kBAdobe PDF
Your IP: 3.142.136.159


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.