Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70593
Nhan đề: The vietnamese educational context and university teachers’ sense of self - Efficacy in teaching English as a foreign language
Tác giả: Phan, Nga Thi Tuyet
Hoang, Le Thi Tuyet
Hoang, Thi Phong Linh
Từ khoá: Teachers’ self-efficacy
Vietnam
EFL
Qualitative
Context
Năm xuất bản: 2019
Tùng thư/Số báo cáo: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành pố Hồ Chí Minh;Số 37B - Tr.148-158
Tóm tắt: The study examined how the Vietnamese educational context affected the self-efficacy in teaching English as a Foreign. Language (EFT) of a group of university teachers. It adopted a qualitative approach, using focus group discussions, individual interviews, observation and journaling as researching tools. Data were gathered from eight teachers who taught EFL at a technical university in the South of Vietnam. Findings suggest that a number of factors mediated the teachers' beliefs in their ability to leach effectively, including student engagement, working conditions, the status of EFL, the dominance of the Grammar Translation Method in teaching English, and teachers’ perceptions of their pedagogical knowledge.
Định danh: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/70593
ISSN: 2525-2267
Bộ sưu tập: Khoa học và Công nghệ Trường Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
_file_
  Giới hạn truy cập
5.45 MBAdobe PDF
Your IP: 18.116.62.102


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.