Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86416
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng tại Nhà hàng du thuyền Ninh Kiều
Authors: Nguyễn, Thị Tú Trinh
Lưu, Thị Cẩm Ly
Keywords: Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành
Issue Date: 2022
Publisher: Trường Đại học Cần Thơ
Abstract: Nghiên cứu này nhằm phân tích và đánh giá các nhân tố ảnh hưởng đến mức độ hài lòng của khách hàng tại Nhà hàng du thuyền Ninh Kiều Riverside.
Description: 89 tr
URI: https://dspace.ctu.edu.vn/jspui/handle/123456789/86416
Appears in Collections:Trường Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_file_
  Restricted Access
1.09 MBAdobe PDF
Your IP: 18.188.110.106


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.